Hoi survivalrunners,

Met de versoepeling van de maatregelen vanuit de overheid mogen we ook weer starten met de trainingsmomenten van volwassenen. Deze trainingsmomenten gelden met dezelfde hygiene-voorwaarden als de eerder verstuurde mail over het trainen van jeugd. We willen iedereen dan ook dringend verzoeken om deze maatregelen goed door te nemen voor je komt trainen en je hier echt aan te houden.

Aangepaste trainingstijden

Om elkaar zo weinig mogelijk tegen te komen als groep worden de start- en eindtijden van zowel de maandaggroep jeugd als volwassenen en de woensdaggroep jeugd en volwassenen aangepast:- maandagavond jeugd: 18:15 – 19:30

– maandagavond volwassenen: 19:45 – 21:00

– woensdagavond jeugd: 18:30 – 19:45

– woensdagavond volwassenen: 20:00 – 21:15

Aanvullende afspraken volwassenen

Voor de volwassenen gelden daarnaast twee aanvullende afspraken:

– Warmlopen/inlopen doe je voorafgaand aan de training. Dus kom lopend vanaf huis of zet je auto wat verder weg zodat je al een kwartiertje (om en nabij) ingelopen hebt. Dit voorkomt belasting van het gebruik van de parkeerplaats en andere openbare ruimte.

– Aanmelden voor de training is verplicht en kan voor de maandaggroep tot maandag 12:00uur en voor de woensdaggroep tot woensdag 12:00uur bij de trainer van de maandag (Mark) en woensdag (Karen). Op het moment dat je niet aangemeld bent, kan je niet aansluiten bij de training. Dit is omdat we voorafgaand aan de training echt moeten weten hoeveel mensen er aanwezig zijn.

– Kom trainen in de groep waar je normaal ook traint.

Aanvullende afspraken onbegeleid trainen

Trainen buiten de begeleide trainingsmomenten om is ook vanaf 11 mei weer mogelijk. Hiervoor gelden de volgende afspraken:

– Op het moment dat je traint op een onbegeleid moment ben je NIET verzekerd via de survivalrunbond. Op het moment dat je hiervoor kiest, betekent dit dus dat je op eigen risico doet! Denk hier goed over na.

– Onbegeleid trainen doet een beroep op jullie verantwoordelijkheid; hou de regels aan zoals deze gesteld zijn, zorg dat je 1,5 meter afstand houdt. Dit betekent ook dat, als het druk is op de baan, je ervoor kiest om op een ander moment terug te komen.

– Onbegeleid trainen kan NIET op maandagavond, dinsdagavond en woensdagavond.

– Bij onbegeleid trainen ben je zelf verantwoordelijk voor het desinfecteren van je handen bij aanvang en einde van de training.

– Vergeet in deze tijd met de focus op afstand houden niet onze huisregels zoals dat je niet alleen op de baan mag trainen.

Tot slot

Vanuit het bestuur en de trainers hopen we op deze manier alles zo goed mogelijk op te pakken zodat iedereen weer kan sporten. We vragen jullie begrip dat het voor ons de komende weken ook zoeken is naar hoe we de trainingen het beste kunnen vormgeven en medewerking hierin. Hou er voor jezelf rekening mee dat je een aantal weken de specifieke survivalruntechnieken en bijbehorende spieren niet tot veel minder getraind hebt dan normaal. Dus: start je trainingen weer rustig op en hou je de eerste weken bij de basistechnieken en enkele hindernissen.

Met sportieve groet,

het bestuur

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *